Vitnemålsutdeling

Ebba og Sienna holder elevenes tale

Etter 10 år på grunnskolen var det duket for vitnemålsutdeling for årets avgangselever. Elevene ankom lokalet i prosesjon, sammen med sine respektive kontaktlærere, til Pomp and Circumstance March No 1.

Seremonien ble åpnet med Strykekvintett i G-moll, K. 516, 1. sats av W. A. Mozart ved Ella, Alva, Karin, Karline og Arina (alle 10M). Deretter delte rektor Katrine Sølvberg gode ord og råd på veien, før Ebba (10C) og Sienna (10B) holdt en strålende tale på vegne av elevene.

Klassekoret 10M sang den nydelige Flight song av Kim André Arnesen, etterfulgt av en flott tale til elevene fra kontaktlærerne på 10. trinn, Øystein, Stine, Kaja, Karianne, Åse, Lea og Valeriya.

Etter selve utdelinge av vitnemålene var det allsang av Majasangen.

Vi ønsker dette fine avgangskullet lykke til på videregående skole, og også videre i livet!