Tusen takk til 10. trinn

Siste dag. 10. trinn marsjerer in i skolegården og får velfortjent takk fra resten av skolen.

Det var en spesiell dag for de eldste elevene våre i dag. Det var mye som skulle gjøres for siste gang, og for mange var det nok både vemodig og spennende å tenke på at de er ferdige med grunnskolen. Elevene fikk både sang fra lærerne sine og en fin tale fra rektor. I kved får elevene sine vitnemål.

- Jeg er veldig stolt over hva dere har gjort på eksamen og jeg gleder meg veldig til å dele ut vitnemålene til dere . Jeg vet hvor mye jobb det ligger bak, enten det nå har vært å komme seg opp fra en 2-er til en 3-er eller fra en 5-er til en 6-er, sa rektor Marianne i sin tale til elevene.

Alle vi på Maja ønsker hver og en av dere lykke til videre. Det har vært en stor glede å ha dere som elever hos oss!