Sjakkseier!

Åtte av elevene som deltok på Oslosjakken fra Marjorstuen skole.

Tirsdag 9. mai deltok ni elever fra ungdomstrinnet på skolemesterskap i Oslosjakken. Det var individuelle konkurranser, samt en lagkonkurranse.

Våre elever leverte en strålende innsats, og vant lagkonkurransen suverent foran Høyenhall skole og Teglverket skole.

Samtidig leverte elevene sterke resultater i de individuelle konkurransene. Arne (10B) stakk av meg seieren for 10. trinn tett fulgt av Sigurd (10M) og Paul (10M). På 8. trinn ble Ali (8D) og Lukas (8M) henholdsvis nummer to og tre.

Elevene som deltok fra Majorstuen skole var: Ali Al-Abodi, Arne Eikre, Felix Dalnoki, Jonathan Wong, Karl Zachariassen, Lukas Ze-Ting Xia, Paul Robert Aanerud, Sigurd Raude og Jakob Holm.

Alle våre ni elever havnet blant de 20 beste i turneringen. Vi er veldig stolte og imponert over elevene vår, og kan dermed kalle oss Oslos beste sjakkskole for andre år på rad!