Årets vinnere av Innovasjonscampen

Vinnerne av Innovasjonscampen på Majorstuen skole. Felix, Kristian, Vårin, Elemine, Tora, Victoria, Adam og Andre. Dennis var ikke til stede da bildet ble tatt.

Oppgaven var å tenke ut en aktivitet eller en ordning som kan bidra til bedre trivsel og inkludering for elevene i skoletiden.

Elevrådet, ledelsen og rådgivere ved skolen har trukket ut de to beste produktene/tjenestene, som skal prøves ut på skolen i løpet av skoleåret.

Maja-kartet - Elemine, Felix, Ingrid, Kristian, Tora og Vårin. (alle 8M)
Gruppen har jobbet fram en idé om en app eller QR-kode som kan brukes på mobil eller nettbrett. I appen kan man gå inn og se alle timer man skal ha, og i hvilket rom undervising skal foregå i. I tillegg er tanken at appen skal inneholde et kart over skolen, så man kan se hvor i bygget rommene er. Foreldre kan også bruke appen dersom de skal på foreldremøte, eller lignende.

Fish Game - Adam, Andre, Dennis og Victoria (alle 8C)
En balldag, med turneringer med forskjellige ballspill. Både ute og inne på skolen.

Vi gratulerer vinnerne!

Tusen takk til ansatte og elever som har bidratt til en god Innovasjonscamp!