Vant frivillighetspris

Elevene på 10. trinn, Caroline og Tina, mottok Frivillighetsprisen Bydel Frogner 2019.

Elevene vant prisen for sin innsats for opplæring i data for eldre på Majorstuen ressurssenter.

Prisen ble delt ut på Frogner stadion under Bydelens dag, lørdag 4. mai. Til stede for å motta prisen var elevene Caroline Henriette Horn og Tina Lem, sammen med faglærerne Elise Bjærka og Heidi Sande, og undervisningsinspektør Silje Ausland.

– Dette var gøy! Vi har fått bare positive tilbakemeldinger, og elevene har kost seg. De har hatt opplæring i data, telefoner og alt det de eldre har hatt lyst til å lære om. Poenget er jo at de skal ha samvær og snakke sammen, og gjennom å tilby dataopplæring kommer samtalene i gang, sier lærer Elise Bjerka.

Vi gratulerer!

Det var mange veldig gode kandidater til prisen i år:

• «Være sammen – lære sammen»  Majorstuen skole, valgfag; Innsats for andre
  • Frogner Historielag