Stor stas med Majadag

Majadag og skolegårdsdans

Majadagen var både morsom og innholdsrik for de mange elevene våre. Det ble mange gode kulturelle innslag fra scenen, der både elever og lærere fikk utfolde seg.  Det hele ble blåst igang av blåserne på Musikk på Majorstuen. En flott og kraftig opptreden som satte standarden for resten av dagen.

Rektor Marianne Stenberg sørget for den offesielle åpningen av dagen, etterfulgt av Majasangen. Elever i 7M og Rødhettene var forsangere.

9M stilte med band og framførte Bohemian Rapsody til stor glede for publikum. 1. og 2. trinn fikk også slippe til på scenen og sang tre flotte sanger.

En som også fikk med seg publikum var Torbjørn i 6M. Han er vinner av årets Majas talenter og fikk derfor opptre på Majadagen.  Han fikk opp tempreturen betraktelig og mottok mye jubel for sin opptreden på trommer.

I tillegg til alle de kulturelle innslagene, ble det som vanlig arrengert skolegårdsdans, skolegårdsleker og matsalg. Lekene så ut til å falle i smak og det var stort oppmøte på alle de forskljellie bodene som var satt opp i skolegården. Tradisjonen tro ble det også arrangert kanonballturnering mellom elever i 10. trinn og lærerne. Og som alltid; det var elevene som vant!

Majadagen Behamian Rapsody med 9M
Kjersti Austdal i FAU, rektor Marianne Stenberg og elevrådsleder Hulda.
Majadagen skolegårdsleker manikyr