Konsert i gymsalen

No 4 konsert

Elevene våre koste seg stort på konserten med No. 4 i gymsalen. I løpet av et skoleår er det mange konserter og arrangement på skolen. Denne gangen var det elever på ungdomstrinn som fikk nyte godt av kulturelle innslag.

No. 4 består av Emilie Christensen, Ingeborg Marie Mohn og Julia Witek og de har spilt sammen i mange år.  Sangtekstene deres er ærlige beskrivelser av livet. Melodiene harmoniske, mens tekstene ofte er inspirert av rim og rytme fra hiphop-verden. No.4 henter inspirasjon like mye fra pop, som  jazz og viser, og inspireres av både Alf Prøysen og Beyonce.

No. 4 slo gjennom i 2014 da de gav ut sin debutsingle med låta "Lite og stort". Låta ble til en musikkvideo i samarbeid med flyselskapet Widerøe, og en hit på radio og TV.

No. 4 slapp debutalbumet "Henda i Været" i januar 2016, til fine kritikker. Bandet var i år nominert i kategorien beste popgruppe i årets Spellemann.