Desembermarkering

Julegrantenning i skolegården.

Det ble allsang og hornmusikk i skolegården i dag, da vi samlet elever og ansatte til julegrantenning. Noen foresatte hadde også tatt seg tid til å være med på tilstelningen.

Nisseorkesteret, som var satt sammen av medlemmer fra Peik, spilte fin julemusikk. En messingblåsere fra Musikk på Majorstuen skole spilte også. Med bevegelser til sangen Så går vi rundt om en enebærbusk holdt alle varmen, og det ble god stemning og en fin start på denne første dagen i desember. Elevrådet delte ut pepperkaker til alle.

Adventssamling

Elevene på 4. trinn hadde inviterte elevene på 1.-7. trinn til adventsamling i gymsalen i dag. Elevene sang, leste dikt og tente lys.

Det ble en fin samling hvor alle elevene deltok i allsang og elevene på de forskjellige trinnene sang også for hverandre.