Hvem vinner gullkosten?

Illustrasjon av en gullkort

Hver måned vurderer en komité, bestående av to elever, en renholder og to fra ledelsen, om klassene har orden i sakene sine i gangen, klasserommet og grupperommet.

Månedens beste klasse får trofeet "Gullkosten". Det kåres én vinner for 1.-7. trinn og én for 8.-10. trinn.

Årets første vinner blir kunngjort under den felles juleavslutningen i Chateau Neuf. Da kårer vi, for første gang, den klassen som har hatt det finest rundt seg i løpet av desember. Klassen vil få en premie og et diplom!

Informasjon og kriterier for "Gullkosten"

• Klasserommet skal være hyggelig å komme inn i.
  • Klasserommet skal være ryddig. Pulter, hyller og gulv skal være fritt for søppel og rot.
  • Dersom noe er ødelagt i klasserommet (stikkontakter osv) skal det være varslet til vaktmester, via lærer.
  • Gangen utenfor klasserommet skal være ryddig og fri for søppel, og rot

Klassene som vinner får et diplom, og tildelt "Gullkosten""Gullkosten" er en vandrepremie, som vinnerklassene har hos seg til neste kåring.

Premie
De to klassene som vinner nå til jul, får kinobilletter. Premiene vil variere fra kåring til kåring.

Kåringene
Det vil kåres en klassevinner til jul, til vinterferien, til påskeferien og til sommeren.

Lykke til!