High school musical på Maja

Elevene som har valgfaget Sal og Scene på 9. trinn danser og synger i musikalen "High School Musical".
Barn og voksne på 7. trinn ble invitert til forestillingen «High School Musical», da elevene med valgfaget Sal og scene på 9. trinn inviterte til oppsetningen av teaterversjonen av musikalen.

– Det er elevene selv som står for alt fra regi, scene, kostymer, sminke, replikker og koreografi, sier faglærer Camilla Pay.

«High School Musical» har ikke bare blitt et amerikansk fenomen, den funker overalt. Også her på Majorstuen skole. Musikalen handler om å tro på seg selv, og det er lett for elevene å kjenner seg igjen i historien.

Strålende innsats på og bak scenen, og upåklagelig stemning blant de fremmøtte i salen.