Gratis Aks til 3.-klassingene neste skoleår

Avdelingsledere for Aktivitetsskolen på Majorstuen skole Mona Bjørnstad, byråd for kunnskap og oppvekst Sunniva Holmås Eidsvoll, byrådsleder Raymond Johansen og rektor ved Majorstuen skole Katrine Sølvberg, sammen med neste års tredjeklassinger Amay, Massin og Juliette.

I går hadde vi besøk av byrådsleder Raymond Johansen og byråd for oppvekst og kunnskap Sunniva Holmås Eidsvoll som ble intervjulet av Aftenposten. Her ble de intervjuet sammen med neste års tredjeklassinger, Amaya, Massin og Juliette.

Årsaken til intervjuet er at byrådet har gått inn for å tilby gratis kjernetid for alle tredjeklassinger i Oslo, allerede fra neste skoleår. Aks-tilbudet har vært dyrt for mange, og gratis kjenertid vil gjøre det mulig for enda flere å benytte seg av Aktivitetsskoletilbudet.

Vi på Majorstuen skole håper at så mange som mulig vil fortsette på Maks!

Her kan dere lese artikkelen på Aftenposten.no