Gir bøkene en ny mulighet

Juliet og Ella rydder inn bøker i hyllene.

Tiendeklassingene Juliet og Ella har ryddet i gamle bøker hjemme og synes det er fint om andre kan få glede av bøkene de er ferdige med, eller har vokst fra. På bildet over hjelper jentene skolebibliotekar Heid Sande med å sette bøkene inn i hyllene på skolebiblioteket, etter at bøkene er gjort klare for utlån.

Elevene på Majorstuen skole er glade i å lese og det er stadig elever innom skolebiblioteket for å låne med seg spennende, lærerike og morsomme bøker.

– Det at Juliet og Ella har donert bøkene sine til oss, kommer godt med i hyllene her! Bøkene jentene har med er superpopulære, så nå har enda flere elever muligheten til å låne med seg disse bøkene hjem, sier Heidi.

Skolebiblioteket tar gjerne i mot bøker fra elever og foresatte. Dersom du ønsker å donere bøker til oss, må de være hele, rene og pent brukt.