Fylkesmesterskapet i elevbedrift 2022

Elevene som gikk videre til Fylkesmesterskapet i elevbedrift 2022

Etter to år med digitale mesterskap, var det endelig duket for fysisk messe på Sentralen i Oslo sentrum 5. april 2022. Fire elevbedrifter ble valgt ut av en lokal jury ved Majorstuen skole etter endt elevbedriftsprosjekt i uke 12.  Fire elevbedrifter fra Majorstuen skole deltok på årets Fylkesmesterskap for elevbedrifter. Det var 53 elevbedrifter fra 14 ulike ungdomsskoler som hadde stand, og 67 elevbedrifter deltok totalt.

Trygg Tryggest EB ble nummer to i kategorien Beste  sosiale entreprenør og nummer tre i Beste innovative idé, mens Cleancity EB ble nominert til prisen for Beste grønne entreprenør "Grønt og genialt". De to andre elevbedriftene som deltok fra Majorstune skole var PantPop EB og Our Future EB.

Trygg tryggest1.jpg
Trygg Tryggest EB består av Simen, Martha, Karin og Olav (ikke på bildet).