3A og 8M vant Gullkosten!

Assisterende rektor Linda Snoen deler ut Gullkosten i 3A

I begynnelsen av desember 2021 satte elevrådet, i samarbeid med renholderne og skolens ledelse, i gang ryddekonkurransen "Gullkosten". Med denne konkurransen ønsker vi på Majorstuen skole å sette fokus holdningene til hvordan vi har det rundt oss.

Hver måned, resten av skoleåret, skal en komité bestående av to elever, en renholder og to fra ledelsen vurdere om klassene har orden i sakene sine i gangen, klasserommet og grupperommet.

Det kåres én vinner for 1.-7. trinn og én for 8.-10. trinn, og månedens beste klasser får vandrertrofeet Gullkosten, diplom og kinogavekort.

Kriterier for å vinne Gullkosten:

• Klasserommet skal være hyggelig å komme inn i.
  • Klasserommet skal være ryddig. Pulter, hyller og gulv skal være fritt for søppel og rot.
  • Dersom noe er ødelagt i klasserommet (stikkontakter osv) skal det være varslet til vaktmester, via lærer.
  • Gangen utenfor klasserommet skal være ryddig og fri for søppel, og rot.

Kåringene
Videre kåringer vil bli gjort til vinterferien, til påskeferien og til sommeren.

Neste gang kan det bli din klasse som vinner … Lykke til!

Gullkosten_3A-2.jpg     Gullkosten_8M.jpg
Assisterende rektor Linda Snoen deler ut diplom, premie og Gullkosten til ordenselevene i henholdsvis 3A og 8M.