GOD SOMMER!

En mengde mennesker utenfor

Tirsdag 20. juni hadde hele skolen en flott Majadag i skolegården. Sol og deilig temperatur satte en god ramme rundt det som ble en stårlende dag med underholdning, musikk og lek for store og små. Hele skolen fikk også være med på å takke av elevene på 10. trinn, som kom i prosesjon inn i skolegården til musikk og jubel fra alle.

På kvelden torsdag tok 10.-klassingene våre avskjed med Majorstuen skole, i en stemningsfull vitnemålsutdeling i aulaen på VID - Vitenskapelig høgskole i Oslo. Vi takker både elever og foresatte for samarbeidet i tiden på Majorstuen skole, og ønsker avgangselevene våre lykke til videre.

Det er ferieklubb på Maks for de elevene som har plass. MAKS holder stengt i juli, men åpner igjen torsdag 1. august. Her finner du program for uke 26, 31, 32 og 33. Her finner dere mer informasjon om sommer på Maks.

Majorstuen skole skal også huse Sommerskolen i Oslo i uke 26 og 32, så skolen vil være full av liv også noen uker i sommerfeien.

Første skoledag etter ferien er mandag 19. august. Informasjon om oppstart vil dere få i august.

Skolens sentralbord og resepsjon er stengt 1.–31. juli.
Åpningstid 24. til 28 juni klokken 9–15.

Vi gleder oss til å se alle igjen i august, og ønsker alle en riktig god sommer!