GOD SOMMER!

Tirsdag 20. juni hadde hele skolen en flott, men veldig våt Majadag i skolegården. På tross av mye regn ble det en bra dag med underholdning, musikk og lek. Hele skolen fikk også være med på å takke av 10. trinn, som kom i prosesjon inn i skolegården til musikk og jubel fra alle.

Ondag 21. juni tok 10.-klassingene våre avskjed med Majorstuen skole, i en stemningsfull vitnemålsutdeling i aulaen på VID - Vitenskapelig høgskole i Oslo. Vi takker både elever og foresatte for samarbeidet i tiden på Majorstuen skole, og ønsker avgangselevene lykke til videre. Se egen sak om vitnemålsutdelingen her.

I uke 26 er det ferieklubb på Maks for de elevene som har plass på Aktivitetsskolen. Program for uken finner du her. Majorstuen skole skal også huse Sommerskolen i Oslo i uke 26 og 32, så skolen vil være full av liv også noen uker i sommerfeien.

Første skoledag etter ferien er mandag 21. august. Informasjon om oppstart vil dere få i august. Skolens sentralbord og resepsjon er stengt fra og med 3. juli til og med fredag 28. juli.

Aktivitetsskolen Maks åpner tirsdag 1. august 2023.

Vi gleder oss til å se alle igjen i august og ønsker alle elever og foresatte en riktig god sommer!