Tilkallingsvikar

Elever arbeider i klasserom. (Foto: Heidi M. Skjebstad)

Hovedvekten av våre vikarer er lærerstudenter, men vi ønsker også personer med andre studieretninger og yrker som tilkallingsvikar.

Vi har behov for vikarer for lærere og assistenter på både skole og AKS. Som vikar velger du selv hvilke oppdrag og når det skulle passe, selv om fleksibilitet kan være en fordel.

Vi benytter Lærervikaren.no til å fordele vikaroppdragene. Noen ganger tar vi kontakt samme morgen kl. 07.00, og andre dager vet vi om oppdraget lengre tid i forveien. Personlig egnethet er en viktig faktor.

En typisk dag hos oss vil bestå av en blanding av å arbeide som assistent eller lærer på både barne- og ungdomstrinnet. Vi ønsker derfor deg som er allsidig, og kan omstille deg raskt.

Husk å fullføre profilen på Lærervikaren.no med epost, telefonnr og CV, vi tar kontakt via tlf eller epost som står oppført i profil på Lærervikaren.