Dagsrytme

Alle barna må si ifra på kryssestasjonen hvor de skal være, sånn at når foreldrene kommer og henter, kan den som sitter på kryss ha oversikt over hvor foreldrene kan finne barna sine.

Morgenåpning mandag til fredag
07.30 – Maks er inne i tidsrommet 07.30-08.00. Elevene går ut i store skolegård og leker 30 min før skolen starter.

Elevene må leveres/møte opp i 1.egtasjen i A-oppgangen. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er ansatte ute i skolegården før 08.00. Dersom elever ikke ønsker å gå inn i dette tidsrommet, må det klareres med foresatte om elevene kan være i skolegården uten tilsyn.

08.30 – MAKS stenger og skolen starter mandager, tirsdager, torsdager og fredager.

Onsdager er det leksehjelp for påmeldte elever 08.30-09.30. Ta kontakt med baseleder om dere har spørsmål rundt det.

Etter skoletidåpning mandag til fredag
13.30
 – En av de voksne fra MAKS kommer inn i og tar over klassen. Barna spiser sin matpakke nummer 2, og den voksne har en aktivitet ved tavla som barna liker. Når elevene er ferdig å spise, går de ut for lek i store skolegård.

14.30 – 16.20 – Aktiviteter inne og ute.

16.20 – alle aktiviteter avsluttes og elevene venter inne i trappen på å bli hentet, mens de voksne rydder leker og utstyr på plass.

16.30 – MAKS stenger for dagen, og alle barn må være hentet. Foresatte vil få en telefon fra AKS dersom de ikke har hentet innen stengetid 16.30.