Vitnemålsutdeling

Vitnemålsutdeling 2016

Etter 10 år på grunnskolen, var det onsdag duket for vitnemålsutdeling for årets avgangselever. Elevene ankom aulaen i prosesjon, sammen med sine respektive kontaktlærere, til fanfare spilt av blåsere fra Peik.

Seremonien ble åpnet med velvalgte ord og råd på veien fra rektor Marianne Mette Stenberg, før Agnes Melin og Simon Røttingen holdt tale på vegne av elevene. Nora Dahl Nilsen og Hanna Kristina Lund, avgangselever fra Musikk på Majorstuen skole, fremførte en cellokonsert.

Kontaktlærerne på 10. trinn, Oliver Madsen, Tom Olav Moen, Anne Mjøs, Vetle Gulowsen og Åse K. Booth, fremførte en egenkomponert sang og proklamerte dikt til elevene.

Etter at elevene hadde mottatt vinemålene sine, avsluttet de seremonien med å fremføre Maja-sangen, Lenge leve Maja, for siste gang som elever ved Majorstuen skole.

Vi ønsker dette fine avgangskullet lykke til på videregående skole, og også videre i livet!