Sommerhilsen fra FAU

Majorstuen skole fasade sommer.

FAU har som mål å være et aktivt og engasjert FAU. Vi skal engasjere oss og jobbe for et godt samarbeidet mellom skole- og hjem og bidra til at elevene sin skolehverdag er så bra som mulig.

Vi ønsker å være en aktiv samarbeids- og sparringspartner med skolens ledelse og lærere når det gjelder skolehverdagen til alle elevene.

En oppgave vi har jobbet med gjennom året er å strukturere FAU som en forening med valgt styre. Nå er vi i mål med det formelle og stiftelsesdokument og vedtekter sendes inn i disse dager. Styret har hatt sitt første styremøte for å legge ene plan for skoleåret 2019-20. Mer informasjon får dere til høsten.

FAU har flere arbeidsgrupper som jobber med ulike tema eller oppgaver som opptar FAU. Det er også mulig for alle foreldre og foresatte og engasjere seg i disse arbeidsgruppene uten å være FAU-representant for sin klasse. Disse gruppene finner dere på skolens hjemmeside fra høsten av.

Jeg vil på vegne av FAU takke alle foreldre og foresatte for deres flotte engasjement gjennom året for barna våre. Jeg vil også takke skolens ledelse og elevrådet for et utrolig godt samarbeid.

Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer, så sees vi klare for nytt skoleår til høsten.

Sommerhilsen fra

FAU, Kjersti Austdal