Velkommen til skolestart 2017

Oversikt over skolegården med elever første skoledag.

Skolestart er mandag 21. august. Alle elever møter opp i skolegården denne dagen. Elever i 2.–10. klasse møter kl. 08.30, mens elevene som begynner i 1. klasse møter kl. 09.30.

Aktivitetsskolen holder åpent fra og med tirsdag 1. august, kl. 07.30 til 16.30. Vi gjør oppmerksom på at tildbudet er kun for elever som har plass på Aktivitetsskolen.

Program for sommerukene på Aktivitetsskolen finner dere her.

Fortsatt god sommer til dere alle.

Kun for 1. klasse
Første skoledag er Aktivitetsskolen åpen som vanlig, kl. 07.30 til 16.30. Det er hyggelig om elevene kommer sammen med sine foresatte til oppmøte i skolegården kl. 09.30. Her blir elevene ropt opp klassevis, før de går til klasserommene sammen med kontaktlærer. Her blir de fram til kl.13.00. Etter at skoledagen er slutt er Aktivitetsskolen åpen, men mange velger å feire litt sammen og har fri resten av dagen. Dette er selvfølgelig opp til hver enkelt familie.

Det er fint om elevene har med seg skolesekk med skrivesaker, matpakke og en flaske med drikke på første skoledag.